لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس هرگز مدعی لیگ قهرمانان نبوده است

یوونتوس هرگز مدعی لیگ قهرمانان نبوده است

مکس آلگری بعد از تساوی 0‐0 برابر سویا هشدار داد که یوونتوس هرگز مدعی لیگ قهرمانان نبوده است. بسیاری از اهالی فوتبال بعد از نقل و انتقالات پرخرج تابستانی، یوونتوس را یکی از شانس های قهرمانی در این رقابت ها نام برده می شد، اما با یک تساوی ناامید کننده کارش را شروع کرد:

 

عملکرد ما خوب بود، در واقع در نیمه ی اول برای بازپسگیری توپ به مشکل خوردیم، اما بازی پرفشار آنها بعد از نیمه ی دوم تا حدی سبک تر شد. این تساوی 0‐0 ناامید کننده است چرا که برخی انتظار داشتند که ما 3‐0 ببریم. در اروپا باید آرامشتان را حفظ کنید، چرا که اینجا عده ای سرخوشی به افسردگی رسیده اند! سویا حتی یک شوت در چارچوب نداشت.

 

مکس ادامه داد:

 

یووه در 20 سال اخیر لیگ قهرمانان اروپا را نبرده است، ما در بازار نقل و انتقالات خوب کار کردیم، اما باشگاه های زیادی وضعیت مشابهی داشتند: این به آن معنی نیست که ما تک تک بازیها را خواهیم برد. دیوانگی است که بگوییم یوونتوس مدعی مطلق قهرمانی در لیگ قهرمانان است. هرگز چنین چیزی نبوده است. یووه هفت شانس گلزنی داشت و معمولا این مقدار برای پیروزی کافی است، همچنین سویا حتی 1 شوت در چارچوب نداشت. تیم نباید بابت عملکردش ناامید باشد. این اولین باری است که من بازی اول لیگ قهرمانان را نبرده ام، پس شاید این موضوع برایمان خوش شانسی بیاورد.

 

الگری بابت تاکتیک ها و انتخاب های بازیکنانش مورد انتقاد واقع شده بود، چرا که پیانیچ و ساندرو را بعد از دقیقه ی 60 وارد میدان کرد:

 

من تیمی متشکل از بازیکنن فوق العاده دارم و گاهی نیاز دارم آنها را عوض کنم. این یک انتخاب بود و بعد تغییرش دادم چرا که می خواستم در نزدیکی محوطه کیفیت بیشتری داشته باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: